Google face un gest frumos: ONG-urile din România pot apela la granturi pentru reclamă gratuite, în valoare de pană la 10.000 de euro pe lună. Pot astfel să își promoveze inițiativele și să caute sponsori. Sunt conturi de Adwords similare celor business și care trebuie administrate la fel de eficient.

Campaniile derulate de ONG-uri în cadrul Google Ad Grants trebuie să îndeplinească următoarele condiții:

  • bugetul zilnic maxim este de 330 dolari;

  • costul pe click (CPC) maxim este de 2 dolari;

  • să folosească doar campanii bazate pe cuvinte cheie, cu reclame text care vor apărea pe versiunea locală a site-ului.

Este eligibilă organizația dvs. non-profit pentru Google Ad Grants?

Pentru a fi eligibile pentru programul Google Ad Grants, organizațiile trebuie:

  • Să dețină un statut actual și valid de instituție caritabilă, în conformitate cu regulile din țara dvs.; consultați, mai jos, definiția statutului de instituție caritabilă din țara dvs.

  • Să cunoască și să accepte certificările prevăzute în solicitare cu privire la nediscriminare și la primirea și utilizarea donațiilor.

  • Să dețină un site funcțional, cu un volum considerabil de conținut.

Rețineți că următoarele organizații nu sunt eligibile pentru Google Ad Grants:

  • Entitățile și organizațiile guvernamentale.

  • Spitalele și grupurile medicale.

  • Scolile, centrele pentru îngrijirea copiilor, instituțiile academice și universitățile (ramurile filantropice ale organizațiilor de învățământ sunt eligibile). Pentru a afla mai multe despre programele Google dedicate instituțiilor de învățământ, accesați Google pentru Educație.

Definiția statutului de instituție caritabilă în România

Pentru a fi luate in considerare pentru acest program, organizatiile trebuie sa fie constituite ca persoane juridice fara scop patrimonial, in conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului nr. 26/2000 cu privire la asociatii si fundatii, si sa aiba scop caritabil.

Pentru a rămâne eligibil în programul Google Ad Grants:

  • Anunțul dvs. trebuie să trimită a O SINGURĂ adresă URL a unui site ce aparține unei organizații non-profit, adresă care trebuie să fi fost aprobată în solicitare.

  • Trebuie să gestionați în mod activ contul AdWords, conectându-vă la acesta lunar. Dacă nu vă conectați la cont timp de 30 de zile, contul dvs. poate fi întrerupt fără înștiințare.

  • Anunțurile dvs. trebuie să reflecte misiunea organizației non-profit aprobate, iar cuvintele cheie trebuie să fie relevante pentru programele și serviciile organizației non-profit.

  • Publicitatea exclusiv comercială nu este permisă în acest program. Dacă intenționați să promovați produse sau servicii, toate veniturile obținute din vânzarea acestora trebuie să fie utilizate pentru susținerea programului.

  • Anunțurile dvs. Google nu pot trimite la pagini care au ca scop principal să trimită la alte site-uri.

  • Anunțurile care oferă produse financiare (cum ar fi ipoteci sau carduri de credit) sau cele care solicită donații sub forma unor autovehicule, ambarcațiuni sau proprietăți și cuvintele cheie asociate acestora nu sunt permise.

  • Site-ul nu poate afișa anunțuri Google AdSense sau linkuri publicitare ale afiliaților.

Donatarii care nu respectă aceste reguli pot fi eliminați din program. Google își rezervă dreptul de a aproba sau a respinge solicitarea sau participarea unei organizații oricând și din orice motiv, precum și de a suplimenta sau modifica oricând regulile de eligibilitate. Google selectează solicitările la propria alegere, acestea nefiind supuse unei examinări externe.

By Connections

Misiunea Asociatiei este asigurarea progresului sociatatii umane in orice domeniu, cresterea calitatii vietii umane si a eficientei activitatilor sociale si economice, consolidarea societatii civile si a statului de drept impreuna cu promovarea dezvoltarii unei civilizatii globale si a unui sistem institutional adecvat nevoilor acesteia avand in vedere interesul national si urmarind schimbarea mentalitatilor in conformitate cu spiritul timpului si a realitatilor secolului XXI, prin educatie, cultura si promovarea dreputurilor si libertatilor omului conform valorilor secolului XXI.